top of page

Najčešća pitanja

Otvaram poduzeće, mogu li koristiti vaš softver?

Naravno, dobrodošli. 

Bitverus nudi i razvio je niz programskih modula za podršku poslovanju u različitim djelatnostima. 

Ako se ne možete odlučiti ili niste sigurni koji bi vam moduli odgovarali kontaktirajte našeg prodajnog predstavnika. 

Kako se vrši nadogradnja softvera i praćenje zakonskih promjena?

Održavanje softvera vrši se periodično, izdavanjem novih verzija koje prate zakonske promjene i ispravak grešaka. U najmu softvera ukljućena je procedura periodične nadogradnje.

Prilikom rada sa softverom korisniku se prikazuje obavjest u slučaju postojanja nadogradnje. Korisnik sam odlučuje o trenutku pokretanja procesa zamjene programa. 

Proces nadogradnje softvera detaljno je opisan u uputama koje dolaze sa softverom. 

 

Da li je u najam softvera uključena i pomoć pri radu?

U najmu softvera uključen je određen broj sati podrške prema broju modula u najmu i broju korisnika koji se služe programom. 

 

Minimalna podrška je četiri poziva mjesečno na kontakt telefon ili putem maila za podršku info@bitverus.hr.

 

Odgovoreno će biti u najkraćem mogućem roku.

 

 

Što kada trebamo softver za više od dvadeset korisnika?

Za poslovne subjekte iznad dvadeset korisnika može se koristiti formula iz postojećeg cjenika sa napomenom da zahtjevi i količine podataka mogu prema vrsti poslovanja  zahtjevati i snažnije servere a time i drugi tip baze podataka. 

 

U slučaju večih poslovnih subjekata preporućamo konzultaciju sa našim prodajnim predstavnikom koji će ocjeniti vaše potrebe i prema tome preporućiti module i odgovarajuću bazu podataka. 

Zašto se baza podataka kupuje odvojeno?

Baza podataka nije proizvod tvrtke Bitverus već je proizvod kompanije SAP i kao takva ne može biti u najmu. 

Trenutna verzija baze koju koriste moduli Bitverus je najnovija verzija - SAP SQL Anywhere 17. 

SQL Anywhere je kompatibilan s mnogim operativnim sustavima: Windows x86 / x64, Windows CE / Mobile, Linux x86 / x64, UNIX, Mac OS ...

Odlike su mu niska potrošnja resursa i visoka performansa. SQL Anywhere može podržavati   terabajte podataka  sa milijarde zapisa.

SQL Anywhere automatizira većinu administrativnih poslova kako bi smanjio potrebu intervencije od strane administratora, uz jamstvo stabilne izvedbe.

 SQL Anywhere uključuje niz sigurnosnih značajki kao što su šifriranje podataka sa 128 bitnom enkripcijom tj komunikacijski tokovi između klijenta i poslužitelja su šifrirani u HTTPS.

Otvaram restoran, koji modul odgovara mojem poslovanju?

Uvijek preporučamo osnovni modul ugostiteljskog poslovanja BitREST osim u onim slučajevima kada u lokalu ne želite voditi vlastito robno poslovanje, već vam poslovne knjige s robnim poslovanjem vodi knjigovodstveni servis. U tom slučaju dovoljno je imati modul BitRESTMini sa fiskalnom kasom. Iz modula BitRESTMini možete ispisati sve potrebne podatke za uredno vođenje knjiga. 

U slučaju da imate više od jednog lokala i više kasa te želite centralno vođenje poslovanja obavezan je modul BitREST.  

 

Ako želite nadograditi svoje ugostiteljsko poslovanje, uključiti pračenje vjernosti kupca, imati ugovorene odnose sa partnerima koji bi vršili plačanje i evidenciju bezkontaktnim karticama tada je za vas pravi izbor BitRESTPlus.

 

U svakom slučaju preporučamo da kontaktirate našeg prodajnog predstavnika koji će u razgovoru sa vama ocjeniti potrebe vašeg poslovanja. .

bottom of page